Tack och lov, helg

Åhh vad skönt. LEDIGT.

Jag har trott i min enfald att mitt jobb ska bli bättre. Att jag ska hinna med mina arbetsuppgifter på en heltidstjänst.
Men jag vete sjutton hur jag ska klona mig :(
Det känns extra tungt idag. Många besök och sedan är det inlämningstider. Så när jag inte ens hunnit titta på min post på 2 dagar så känns det skit. Ni kan tänka er att när över 100 st skickar post till en så blir högen STOR.

MEN NU ÄR DET HELG :) :)
Och jag ska njuta. Träna hundar och umgås med familjen.

Förra söndagen hade vi en jättetrevlig träff i Sura med Petra. Vi fick se fina valpar från B kullen och träffa nya trevliga människor. Azzra fick gå ett personspår och hon var KANONDUKTIG. Hittade alla pinnar tog upp dem i munnen och sedan fortsatte att spåra. Så här duktig trodde jag inte att hon var eftersom det var länge sedan vi tränade.

Jag fick tyvärr inga bilder från träffen men här är när vi träffade Sofie och hennes mamma och Petra med Simon för att grilla lite korv för några helger sedan.
Tänk att både hundar och människor ser superhungriga ut.

image369

image370

Och sen har Josef Moudi tagit kort på Pierre och Ellinor. Några måste jag få visa. Josef är superduktig.
Tack Josef för att du får fram så fina kort.

image372

image373

Kommentarer
Postat av: Petra Moudi, kennel Appealing Grace

Vad duktiga och flitiga ni är med träningen! Tack för att ni ger Azzra ett sådant gott hem!

Härliga bilder från vår premiärgrillning för några veckor sedan!

Hur ska man kunna misslyckas med så fina modeller?

Hoppas ni får en underbart bra vecka och att du inte drunknar i jobb...

*Bamsekramar till er alla*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback