10 pinschrar, Härligt att se

Och ändå hade inte Petra några av sina hundar med sig.
Kul att så många kunde komma :)

Jag blev bra sur på mig själv när kameran låg hemma...... Nyladdad och allt..........  :(

Vi får hoppas att chilis husse delar med sig av några bilder.

Vi började med en kort promenad,de flesta var lösa. Utom stackars Wilma som var såå sugen på att få röja runt med de andra. Men jag hade henne kopplad eftersom hon inte riktigt lyssnar när det kommer härliga dofter på vilt.
Hon har blivt jätteduktig men jag ville inte riskera vår träning.

Platsliggningen gick bra och det var nyttig träning med MYCKET störning.

Tänkte jag skulle ut till ekeberga imorgon för lite träning.



Jag undrar vad Azzra har smaskat i sig? Verkar ha varit gott! : /
image280

Kommentarer
Postat av: Fia & Aquiro

Tack! Jag valde ut några av de finaste:)
Vi ska ut & springa idag, körde träningspass inne igår (gick jättebra!), på lögarängen idag på lunchen & sen på torsdag på ekeberga kanske? Om jag inte ska tvätta.. Hm.
Idag blir det inte iaf, blir annan träning ist.
Vi hörs & ses! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback