Helgen

Då så är helgen snart över :(.
Men vi har haft en mycket trevlig helg.
Vi var lediga i fredags så då åkte vi till stockholm igen. Jag och Janne var ju där i Söndags också. Då gick Janne på fotboll och jag träffade en kompis. Nu så åkte Janne & hundarna till sin mamma. Jag, Ellinor och min mamma shoppade loss i stor staden.

I Lördags åkte vi för att träffa pinschrar. Anette och Helene hade hyrt deras klubbstuga, en mycket uppskattad träff :)
Vi provade på personspår och pratade och umgicks i 5 timmar. Vi får hoppas att vi kan göra något liknande igen. 

Idag söndag när vi var ute med hundarna så lade vi person spår igen. Det var jag Janne och Ellinor som var ute.
Azzra är lite störningkänlig men hon tog upp spåret igen och hittade godisgömman : )
Wilma visste direkt vad som skulle göras, hon är en stjärna : ).


Anette och Egon
image312

Hundarna busar av sig
image313

Mycket prat
image314

Wilma
image315

Azzra
image316


Det är inte lätt att få en bild där alla sitter.
image317

image318

image320

Kommentarer
Postat av: Lena o Bella

Hej. Vilken fin dag ni ser ut att ha haft. Typiskt att vi skulle missa den. Hoppas att ni gjorde lite fynd under shoppingresan också ;)
Ha det gott. Kram Lena

Postat av: Anette

Vilka fina bilder ni har tagit. Jag måste nog investera i en ny kamera.På kortet av mig och Egon visar Egon precis hur han är, han vill framåt hela tiden och har ingen lust att vara still. Kul att ni är nöjda med lördagen.

Hoppas vi ses snart igen.

Kramar

2007-11-06 @ 16:46:52
URL: http://egons.blogg.se
Postat av: Fia & Aquiro

Hej! Synd, jag har varit jättesugen på att spåra, men får ta det lugnt nu. Hoppas att allt är bra med er, fina bilder:)
Vi hörs & ses. Kramar

2007-11-06 @ 21:22:10
URL: http://aquiro.blogg.se
Postat av: Malin

Hej på er!
Har ni redan fått snö!!! Kan inte fatta att det redan är vinter.
På söndag är det ett år sedan vi var uppe och hämtade lillskruttet. Det har gott otroligt fort, men det gör det ju när man har roligt! :)
Ha det bra Kram från oss

2007-11-07 @ 23:53:28
URL: http://aaquila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback