Pierre klarade Körkortet :) och hundarna har/haft magsjuka :(

GRATTIS PIERRE TILL KÖRKORTET : ) Du är bäst !

Ja här har vi haft sjuka hundar. Azzra är den som har mått sämst. Svårt och veta om det är någon släng av förkylning som har gått ner i magen? Vi får hoppas att Azzra inte kräks eller är lös i magen imorgon. Är hon det blir det att ringa veterinären. Stackars Azzra, hon är såå hungrig. :(

Wilma är nu piggare. Idag började vi träna lite lätt på "rutan" i lydnadsklass II. Den är ju ny så det är det enda som hon inte kan i klass II. Det andra ska vi givetvis finslipa eftersom det var ett tag sen vi tränade.

Annars har vi tagit det mycket lugnt. korta promenader och när vi var hos kompisar förra veckan så fick hundarna stanna hemma med Pierre. Vi ville inte riskera om hundarna hade blivit smittade av Alwas kennelhosta och noskvalster. Smart drag av oss visade det sig eftersom de blev dåliga i magen istället ?
Det var nog tur att de inte visste vart vi skulle för Wilmas bästa kompis är ju Zigge.

image129

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej, men har Pierre klarat körkortet, det sa du inget om. Vad skoj, du får gratulera honom från oss alla! =)

Hoppas lillstumpan mår bättre imorgon. *Tycker synd om*

Kram, Petra

Postat av: Petra

Tack för samtalet idag Maj-Len, du är en klippa som alltid finns där med goda råd, tröstande ord, förståelse, värme och ödmjukhet. Du anar inte hur högt jag värdesätter din godhet, även om jag är dålig på att visa det. Jag är så glad för att jag fått den stora förmånen att lära känna Dig och din underbara familj.

Tack för att du finns där och för att du är den du är!


Bamsekram, Petra

2007-05-15 @ 23:17:53
URL: http://www.fam.moudi.se
Postat av: Fia & Aquiro

Hej!

Nej, tror inte att de smittat honom, borde kommit snabbare. Är nog stort intag av gräs & att jag precis börjat avmaska honom nu. Han äter helt okej, men inte riktigt lika bra som vanligt. Men det är nog ingen fara.

Åh, låter riktigt härligt! Jag ska se till att ta en långhelg nu, välbehövligt. Hoppas att ni får en kanonhelg!

Kramar

2007-05-16 @ 13:04:41
URL: http://aquiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback