Azzra apporterade med metallapporten ! ? !

I fredags kväll när Victor var här så tränade jag dem lite med kvällsmaten. Wilma, Azzra och Ebba var Mycket arbetsvilliga. Jag tog fram metallapporten  till Wilma. Jag lade ut den och när jag vände om till Wilma så tog Azzra  metallapporten bakom ryggen på mig och följde efter mig. Snacka om att jag blev förvånad. Jag har nämligen försökt att lära henne apport med olika föremål men hon har inte varit så värst intresserad. Jag provade i morse igen, hon sprang och hämtade den igen : )

Valpträffen idag var trevlig som vanligt, härligt väder fick vi också :). Alla hundar är jätteduktiga. Annas träning med Sitt och ligg kvar med Alwa hade gett mycket bra resultat.
Dagens övningar var Frittfölj, Hantering, Sitt kvar, Ligg kvar. Lek och Bus hann de också med.

Efter valpträffen åkte jag och Janne till Stockholm för att gosa med bebisen Freja 7 veckor. Så Söt och Så Snäll : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback