Skönt med helg!

Ja nu är man ju lite nervös. Ellinor är på Helsingfors kryssning med Sofie och hennes familj. Men visst måste väl det gå bra : /.

Jag har precis varit ute på två långpromenader.
Först med Azzra. Vill öva mer på att hon går vid min sida vid kommando. Gick mycket bra. Varvade det med inkallning samt sitt kvar och inkallning. Det var mycket störning. Men vid hundmöten vill hon gärna springa och hälsa. Nu sätter jag henne vid min sida så de får gå förbi och då funkar det. Men mer övning behövs.

Wilma gumman då. Hon fick också öva på att gå ordentligt vid min sida. Hon är superduktig när vi är ensamma utan Azzra. Hon hör inte så bra när Azzra är med : /. Men hon tycker väl att vi lägger ner för mycket tid på henne, lite avis kanske?. : )

Nej nu ska jag ut i trädgården och pula lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback