Jobbig och ledsam vecka

Men Wilma och Azzra mår toppen. Wilma är gosigare än vanligt och nu när solen börjar titta fram njuter hon.
Lite träning har det iallafall blivit.
Korta pass med föremålsintresset. Wilma hämtar föremålen och ger till mig.
Azzra gör det också men det är inte alltid jag hinner ta föremålet innan hon tappar det.

Igår tog vi en härlig promenad i skogen. Så Roligt att se Azzra, hon verkligen älskar att springa runt och utforska alla stena och stubbar. Jag hade med mig handsken vi brukar öva med hemma(föremålintresset). Den kastade jag bara så de fick apportera. Gick bra för bägge.

När vi gick i skogen mötte vi helt plötslig en gubbe med reflexväst ledande med sin cykel ??? I skogen ??
Azzra var jätteduktig hon såg gubben och var påväg mot honom jätteglad men kom direkt på inkallningen.
Men och andra sidan kanske inte hon tyckte det var konstigt att möta en gubbe på cykel i skogen. Det kanske bara är vi människor som tycker det.

Aquiro kom igår kväll och sov över. Roligt att se Azzra och Aquiro busa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback