Tiden rinner iväg.

Förra veckan gick  snabbt, hann knappt blinka. Jag och Janne åkte iväg till Filipstad i tisdags, var med  några av mina barndomsvänner och bodde på en herrgård. Vi var 8 st som lyxade i relaxen åt god middag och hade såå trevligt. Det lever man på länge. Hundarna var hemma med Pierre och Ellinor och det hade gått jättebra. Vi fick även hjälp med en hundpromenad av min mamma och pappa. De var mäkta imponerade. De tyckte de var så lugna och snälla mot varann.

Träning med hundarna har inte varit så mycket men, Ligg har vi övat med Azzra eftersom hon har tendenser att resa sig så snabbt efter kommandot. När vi var ut och gick igår så hade jag halsband på Azzra och Wilma. Tränade att gå ordentligt, Wilma var duktig. Azzra stumpan var också duktig eftersom hon aldrig tidigare haft halsband på promenad. Jag varvade att gå ordentligt + att de fick gå lösa bägge två. Jag är lite feg annars med att ha dem lösa här hemikring eftersom det är så mycket folk, bilar,cyklar. Men de var Superduktiga. :) :)

Idag var vi hela familjen ut och gick med hundarna vi hade även lite picknick. Det gillade hundarna JÄTTEMYCKET. De fick leta bullar i snön. Nu är Ellinor ut och övningkör med Janne och när de sedan kommer hem är det Pierres tur.

Imorgon & på fredag har jag tagit ledigt. Det är ju sportlov, man får ju passa på.(Snart är barnen så stora.)
Jag och Pierre åker nog och övningkör till Surahammar eventuellt åker vi ut och pimplar lite också. På fredag är planerna att vi åker till Kungsberget så de får åka lite skidor. Sen är det lördag och då ska jag och Janne till Stockholm med 2 kompisar. Vi har bokat bord hos en av melkers resturanger. Vi har varit där en gång tidigare och det var jättegod mat.

Jag har en känsla över att denna vecka också kommer att gå snabbt : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, visst går tiden fort, men det är bra för då är det vår snart!!!
Vilka fina bilder på familjen! Själv har jag haft fullt upp så det har tyvärr inte blivit något nytt på Aquilas blogg, men det kommer....Vi fick ju lite snö här förra veckan, men det mesta har töat nu så det kanske blir en sväng till havet om det kan bli lite sol.
Ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback