Oj, Oj. FULLFART

Ja inte har det blivit fokus på träningen med hundarna.

Här har det varit fokus på barnen. Pierre har klarat teoriprovet. GRATTIS. Nu är det bara uppkörningen som gäller.
Men mycket ungdomar har varit här. Så hundarna har som vanligt fått en stor dos med socialträning : )

Ellinor har haft föreställning med körer,solister m.m. Det var kanonbra med god mat. Härligt att se så många begåvningar.

Har märkt att Azzra inte är lika alert på inkallning som hon brukar, men hon är förhoppnongsvis inne i en sån period just nu. Det vi tränat mest på under promenaderna är att bägge två ska gå ordentligt vid min sida. Wilma vill gå innerst, så Azzra får gå ytterst men jag har ju då inte samma kontakt med henne. Det går bra, jag har använt mig av klickern.

image119

image120

image121

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhhh vad skoj att Pierre har klarat teorin! Hälsa och gratta honom från oss! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback