Azzra

image148

Kommentarer
Postat av: Kennelmamma Petra

Ja, det är helt underbart att se hur duktiga ni alla är med era valpar! Bättre "elver" går inte att få tag på...! =)
Ja, bilderna på Azzra blev bra, men de på Aquiro var inte så pjåkiga de heller, men blev det inge bättre bild på Alwisen?
Hi, hi, dagordningen till krismötet låter bra! Kanske har även de andra fler punkter att tillföra? ;)
Finkar det för dig att komma hit och träna? Jag och Fia pratade även om att träna i Skultuna. Vi kan ju kanske åka dit på deras allmänträning, då är det ju även lätt att få till hantering med okända tänkte jag. Jag ska kolla upp vilka dagar och tider som gäller!
Jag tycker du har tagit fina kort Maj-Len, är så arg på mig själv för att jag lyckas glömma kameran så ofta, särskilt nu när vi har köpt en ny, liten kamera.
Hoppas ni får en underbart bra vecka!
Bamsekram, Petra

Postat av: Kennelmamma Petra (igen)

De har fortfarande allmänträningen på tisdagar med skott kl.18.45. Kanske kan vi vara där i tid till skottet, men låta hundarna busa en bra bit ifrån skytten, för att succesivt gå närmre för var gång vi är där och tränar.

2007-05-27 @ 19:02:00
URL: http://www.moudi.se
Postat av: Maj-Len

Nej Inga kort bättre på Alwa och inte heller på Ambra :(.
Låter intressant med allmänträningen och skottet.

2007-05-27 @ 19:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback