Stockholm & Svampskogen

Denna vecka har gått med rasande fart. Jag hade tagit ledigt i måndags då åkte jag och Ellinor till Stockholm. Vi shoppade träffade kompis och hennes dotter så vi lunchade och strosade runt,kul. Sen har det bara varit jobb och promenader. Vi var ut  för att kolla om det kommit någon svamp i onsdags. Jag, Janne, brorsan ,Ellinor och hennes kille. Vi hittade lite så vi fick till kvällsmackorna. MUMS. Wilma är ju van att följa med i skogen men för Azzra var det första gången. JISSES vad hon trivdes, men hon var helt slut sedan :).

I dag har jag också semester måste ju vänja kroppen att vara ledig :) Vi väntar på att Janne ska komma hem så vi kan grilla vi har även bjudit in en fd granne. I morgon bär det iväg till Stockholm igen för grill party hos en kompis.

Pussgurkan Azzra

image194

Slappo Wilma

image195

SLAPPO HUNDAR

image196

Kommentarer
Postat av: Kennelmamma Petra

Hoppas ni får det underbart trevligt ikväll! Kör försiktigt bara!
.
Vad söta de är vovvarna =) Klart att primadonnan Wilma ska ha bästa platsen...! ;)
.
Ser fram emot att träna samt träffa er alla på söndag!
.
*Kramar till er alla*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback