Powermeet

Här har det varit Powermeet under några dagar. Många fina bilar har vi sett. Folk överallt, vi bor nära stråket där alla bilar åker så hundarna har fått hälsa på många okända människor. Azzra fick följa med oss ner till crusingen i fredags eftermiddag. Snacka om cool tjej, vi fick stå och vänta 1 timme med massor av folk längs med gatan innan bilarna kom. Azzra hon satt eller låg vid oss, inte ett pip om att hon blev rastlös.

Många har frågat vilken ras det är, som vanligt tror de att man har 2 st dobbermanvalpar.
Förr om åren så visslade raggarna efter en annan men.... i år så ropade de " Vilka fina hundar" man börjar väl bli till åren : / : ).

Just nu så är det grått och trist så jag lägger ut bilder från Långvind istället.

Tydligen får man  slåss om solplatserna. Jag hann bara resa mig,så kom 2 soldyrkare.
image189

Wilma spanar

image190

Wilma påväg att hämta en boll.

image191

Här är klockan ca 18.00 och vi har laddat för ett parti Yazy. Hundarna gick mest och och upptäckte nya dofter men sen ville de vara med oss vid bänken och kolla in Yatzy spelet.

image192

Ellinor balanserar på stenarna.

image193

Kommentarer
Postat av: Anette

Vilket härligt kort där hundarna ligger och solar. Det syns verkligen att pinschrar gillar värme.
Kram

Postat av: Junitjej

Puss på nosarna av mig! Yambo hälsar så gott!
http://junitjej.blogg.se/hunden_yambo.html

2007-07-10 @ 09:52:55
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Kennelmamma Petra

Ja, Wilma är så underbart cool och charmig...!
.
Hoppas ni får en underbart bra vecka!
.
*Kramar till er alla*
.
PS. Pussa på sötnosarna från mig DS.

2007-07-10 @ 12:24:06
URL: http://www.moudi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback