Guud vad Härligt med helg!

Jag man får ta tillvara helgerna ordentligt. Jag slutade jobbet strax efter 16.00. Då mötte jag upp Janne, Ellinor, brorsan och hans tonårsbarn. Vi skulle på afterwork, det är mycket populärt. Vi blev lite snopna för egentligen fick inte ungdomarna följa med in. Före årsskiftet har man fått tagit med barn in men nu var det 18 års gräns. Snopet.... Som tur är så är det samma vakter som jobbar på mitt jobb så det gick bra för denna gång :)

Man får ta tacobuffe gratis sen är det bra priser i baren, olika band varje fredag. Igår var det inte så bra men ändå var det 800 personer inne, vilket drag. :)

Idag har vi gått en härlig promenad med hundarna + tränat med klickern. Gick jättebra.
Pierre spelade innebandy match, klart hela familjen var där och hejjade fram dem. När vi åkte hem så hämtade vi upp Aquiro, Sofia ville ut och partajja.:) Det är sååå roligt att ha honom här. Han är så go!

Vi får se vad morgondagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Kennelmamma Petra

Ja, han är helt underbart go lillpojken =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback