Valpträff 29 April

Valpträffen var idag i Västerfärnebo hos Petra. Det var Petra, Sofia/Aquiro, Victor/Ebba, Anna/Alwa, Jag/Azzra och Egon med Matte. Vi tog en promis på åkrarna till träningsplatsen. Roligt med pinscher prat och få se dem busa. Egon och Aquiro busade loss : )

Wilma fick vara hemma med Husse och Pierre. De hade tagit en promenad, suttit och tagit en glass och njutit.
Azzra var jätteduktig, det är skönt att få denna tid bara för henne. Men det känns konstigt att lämna den arbetsvilliga Wilma hemma : /.

Idag var det  kontaktövningar, frittfölj, slalom mellan ekipagen. Sitt/ligg kvar, inkallning samt hantering.
Jag tyckte vi hann med mycket och alla hundar var såå duktiga. Victor och Ebba har en otrolig kontakt, Alwa och Anna hade blivit bra på sitt/ligg kvar, vilken fart Aquiro hade på inkallningen till Petra med oxköttet ; ).

HÄR BUSAR AQUIRO & EGON

image122

AQUIRO JAGAR AZZRA

image123

EBBA

image124

SOFIA ÄR POPPIS

image125

VICTOR & EBBA

image126

PETRA & AZZRA

image127

VATTENPAUS

image128

Kommentarer
Postat av: Lena o Bella

Aha! Nu förstår jag varför jag inte hittade på er på Jo-berg, trots 45 min. letande. ;)

2007-04-29 @ 21:14:55
Postat av: Kennelmamma Petra

Ja, ni är alla så otroligt duktiga och ambitiösa! Att ni sedan har helt fantastiska valpar gör ju inte saken sämre! *L* Jag är så översvallande stolt över alla i "Familjen Appealing Grace"! Längtar redan till nästa träningstillfälle...

*KRAM*

PS. Pussa Wilma från oss och säg att vi saknar henne DS.

Postat av: Lena

Kul att det har gått bra för alla med träningen. Jag kan tyvärr inte vara med nästa gång för då ska vi ha konfirmation. Hoppas att vi kan vara med gången efter det.
Ha det så bra så länge!
//Lena

2007-04-30 @ 21:37:02
URL: http://www.laget.se/bella
Postat av: Malin

Hej på er
Som vanligt verkar ni ha kul tillsammans på era träffar!
På söndag ska vi till utställningen i Lomma, 4 pinschrar är tydligen anmälda. Vi får se hur det går, jag är helt grön inom området, så det blir spännande!
Ha det gott! Kramkram

2007-05-01 @ 22:16:06
URL: http://aaquila.blogg.se
Postat av: catti

Skulle bara lämna ett litet spår efter mig när jag var inne o läste :)

2007-05-08 @ 09:02:47
URL: http://www.cholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback