Träning inomhus

14 hundar var i stallet, olika raser.
Det var sitt/ligg kvar, sittupp/liggner som jag tränade mest. Allt var ju såå spännande och nytt för både Wilma och Azzra.
Jag turades om att träna med dem. Alwa var också med, hon satt mest hos Janne på läktaren. Men det var nog krävande det också, mycket nya intryck.

Wilma var nyfiken på allt runt omkring. Hon var duktig men bättre kan hon.
Azzra Oj, Oj vad snopen jag blev. Hon var Superduktig. Ska bli kul att träna henne.

Wilma är mer impulsiv av sig, ser hon något jättespännande så kan hon rusa iväg, ja ni vet pinscher rus. Helt omöjligt att hinna med.
Azzra är nyfiken men ger jag henne en morrning så är det matte som gäller : ) Ellinor såg ut att tycka det var roligt också, hon verkar vilja träna Azzra. Det skulle vara kul.



image355

Aquiro bra kontakt med matte fast det är mycket hundar runt omkring.

image356

Azzra spanar in alla på planen, men är duktigt och stannar kvar hos matte.

image357


Kommentarer
Postat av: Fia & Aquiro

Jag blir inte kvar:( så nu är det bara till att leta nytt..

Tänkte om jag kunde åka med er på söndag? Min bil är troligtvis inte klar & Pär jobbar..

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback