FULL RULLE

Jag hade som målsättning denna vecka att inte jobba över. Det sprack redan i måndags : (
Idag slutade jag kl 18.00. Fyy ... Jag har grymt mycket att göra, det tar aldrig slut. Sjukt mycket att ha koll på och stort ansvar.
Hem och slängde i mig gröt på stående fot. Ut med tre hundar på promenad och sen åkte jag och Ellinor till Friskis och Svettis. Pust men det var skönt att basta iallafall...... : )

Pierre har varit hemma mycket idag så han och en kompis fick ta promenaden mitt på dagen med hundarna. Alwa är mycket av en knä hund. Hon vill gärna ligga i famnen när man kollar på tv. När Pierres en kompis satte sig på golvet så satt vips Alwa i hans knä : )
Alwa har funnit sig väl tillrätta. Hon är jätteduktig på natten också, de har sina bäddar men kollar så klart om de får hoppa upp i sängen. Men hon är också duktig att inte hoppa upp om de inte får.

Måste ladda kameran så det blir lite kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback