Helgen

I Fredagskväll mötte Jag, Janne och Sofia med våra hundar upp Viktor & Ebba för lite fika och promenad innan han körde vidare till Stockholm. Trevlig start på helgen :)

Vi planerade då in att träffas på söndagen också. Vi hade hoppas på lite träning, men fy vilket väder :(
Vi tog en liten promenad iallafall :)

Idag Tisdag har Jag och Sofia tränat med hundarna på ekeberga. Wilma och Azzra var riktigt duktiga. Man känner att de lär sig mycket på mina korta pass hemma. Nu var de riktigt taggade. Aquiro hade MYCKET fokus på Azzra eftersom hon löper.

Ebba & Azzra vill busa medan Wilma kollar in dem.
image272

Ebba & Azzra. Men jag vet inte vem som är vem :/

image273

Wilma med gröna ögon
image274

image275

Pussgurkan Azzra vill ge Viktor en puss

image276

Ebba är snabbt på plats....hon blir ju sotis...

image277

Snacka om HÖSTVÄDER. Sofia, Anna Viktor tog promenad med hundarna.

image278

Inte Pinscherväder precis

image279

Kommentarer
Postat av: Anette

Helt otroligt vad Ebba och Azzra är lika varandra. De verkar vara exakt likadant tecknade, kan de vara tvillingar tro?
Kram

Postat av: Fia & Aquiro

Kika i min blogg, ang träff på söndag, tänkte att det var lika bra att ta tag i det:)
Vi hörs & ses!
Kramar

2007-09-20 @ 16:04:38
URL: http://aquiro.blogg.se
Postat av: Fia & Aquiro

Åh, ni är så duktiga!! Det är inspirerande att träna med er:) Man är ju inte alltid med på vad de tänker ta sig för..
Roligt att ses på söndag igen! Ha det gott sålänge!
Kramar

2007-09-21 @ 07:34:38
URL: http://aquiro.blogg.se
Postat av: Malin

Hoppas ni får en kul och inspirerande träff på söndag. Hälsa alla från mig!
Trevlig
helg
Kramar Malin och Aquila

2007-09-22 @ 15:48:16
URL: http://aaquila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback