Skit väder

Jag måste säga att jag längtar som sjutton till februari just nu då vi ska åka till thailand.
Denna vecka har det varit full fart.... som vanligt..
Varit på
 -Kryddparty
-Brandskydds utbildning, mycket intressant och nyttigt.
-Gjort julkransar med kompisar
 - Jobbat MASSOR

I morgon ska jag ut med en kompis efter jobbet och ta några öl.
Så det är tur att vi är många i familjen som kan rå om hundarna.

I morgon fyller Ellinor 17 år GRATTIS : )
Vi ska försöka träffaspå lunchen hela familjen och umgås. Ellinor har fullt schema.
Direkt efter skolan ska hon öva inför Julkonserten. De ska ha 4 föreställningar i helgen. Det ska bli roligt att gå på. Det är minst 100 personer i kören och Ellinor ska sjunga lite solo.


Jag tror att hundarna också längtar till värmen...
image341

Ellinor med Ambra på mälarpinschern
image342

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback